Α1 (2014-2015)




ΠΡΩΤΗ ΠΑΩ, ΚΑΛΑ ΠΕΡΝΑΩ!!!
Ta ψαράκια μας!
(Κολάζ από χαρτόκουτα και γκοφρέ)
 
Flip book με τις ιστορίες μας για τις χελώνες!

Ta χελωνάκια εκπέμπουν SOS!

 
Tελική παρουσίαση του πολιτιστικού προγράμματος  Τι είναι αυτό που μας ενώνει..
στο Συνεδριακό Κέντρο του ΑΤΕΙ ΠΑΤΡΑΣ






 
Πεταλούδες από χάρτινα πιατάκια

Η ΝΙΚΗ ΤΩΝ ΦΡΟΥΤΩΝ
Τα φρούτα νίκησαν τους ζαχαροπλάστες στην Αγορά Αργύρη!


  Επίσκεψη στη Στροφυλιά!
Στο Κέντρο Πληροφόρησης στο Λάππα ενημερωθήκαμε για το οικοσύστημα της Στροφυλιάς.

Περπατήσαμε στο δάσος ως την παραλία και τις αμμοθίνες.




Παρατηρήσαμε τα πουλιά. 

 
Κονκάρδες χελωνάκια με κάψουλες καφέ και ατομικές συσκευασίες γάλακτος!





 
Στη βιβλιοθήκη!
Με αφορμή το μάθημα της Γλώσσας Στη βιβλιοθήκη επισκεφτήκαμε τη δανειστική βιβλιοθήκη του σχολείου μας, ενημερωθήκαμε από την υπεύθυνη για τον τρόπο λειτουργίας της, τη διαδικασία δανεισμού βιβλίων, δανειστήκαμε βιβλία,

δουλέψαμε σε ομάδες (σε φύλλα εργασίας συμπληρώσαμε τον τίτλο του βιβλίου, τον συγγραφέα και τον εικονογράφο),
φτιάξαμε σελιδοδείκτες, διαβάσαμε βιβλία, ζωγραφίσαμε και τα παρουσιάσαμε στους συμμαθητές μας!







 
Σελιδοδείκτες χελωνάκια!

 
Στέλνουμε την αγάπη μας στις μαμάδες με κάρτες-φορέματα!
 
Ανθοδέσμες για τις μαμάδες μας!


Φωτεινό αστέρι
Η μη κερδοσκοπική οργάνωση Φωτεινό αστέρι ήρθε στο σχολείο μας και ζωγραφίσαμε ομαδικές ζωγραφιές για τα άπορα παιδιά. Τα έργα μας θα εκτεθούν στην Αγορά Αργύρη τέλη Μάη.

  
Πεταλούδες παντού!


 
Oι πεταλούδες μας!
Φτιάξαμε πεταλούδες με χαρτόνι 
και παίξαμε με αυτές κουκλοθέατρο!
  
Ετοιμαζόμαστε να υποδεχτούμε τον Μάη!
 
T4E
Παίξαμε ένα πολωνικό παχνίδι "Berek" (κυνηγητό),
  ένα παιχνίδι από την Κάτω Ιταλία “Cucuzzaru” (κολοκυθιά)
και ένα παιχνίδι από τη Γερμανία  "blinde kuh" (τυφλόμυγα)
 
Φυτέψαμε στην αυλή μας!
Ο Γιώργος έφερε ένα πανέμορφο λουλούδι και το φυτέψαμε όλοι μαζί στην αυλή μας!
 
Η ζωή της Caretta- Caretta  μέσα και έξω από τον βυθό!
Η Μαρία επισκέφτηκε τη Ζάκυνθο και με τη μαμά της έφτιαξαν μια αφίσα για τη χελώνα Caretta - Caretta.

Ta καράβια μας είναι έτοιμα να ξεκινήσουν το ταξίδι τους!

Ανοιξιάτικη διακόσμηση στην πόρτα μας!
 
Επιστροφή από τις διακοπές του Πάσχα!
Σήμερα γυρίσαμε από τις διακοπές του Πάσχα και μας περίμεναν πολλές εκπλήξεις!!!
Η Μαρία μάς έφερε μια χελώνα Καρέτα Καρέτα και μάντολες από τη Ζάκυνθο και μια πεταλούδα!

Η Ραφαηλία μάς κέρασε υπέροχα κέικ για τη γιορτή της!!!
  
Πήλινα διακοσμητικά για τις γλάστρες

Φτιάξαμε αυγοθήκες κοτοπουλάκια
 
Βάψαμε αυγά!
 
Οι πασχαλινές λαμπάδες μας
 
Πιάτα πλαστικά γίνονται καλάθια πασχαλινά!
 
H πασχαλινή διακόσμηση της πόρτας μας!

 
Πασχαλινές κατασκευές στο 1ο Ειδικό Σχολείο Πάτρας








                      






Διατροφικά ταξίδια
(Κοινή δράση με το 1ο Ειδικό Σχολείο Πάτρας)
 Επισκεφτήκαμε το 1ο Ειδικό Σχολείο Πάτρας,


 βάλαμε τις ποδιές μας


και μαζί με τους φίλους μας μάθαμε τα μυστικά της νόστιμης σπιτικής πίτσας από τους σεφ του ΙΕΚ ΒΕΡΓΗ.

Απολαύσαμε τις πίτσες
 και τα υπέροχα γλυκά που μας είχαν φτιάξει οι μαμάδες μας. Τις ευχαριστούμε!

Πασχαλινά καλαθάκια για τους φίλους μας από το 1ο Ειδικό Σχολείο Πάτρας
 Η Ραφ. και η μαμά της μας βοήθησαν να φτιάξουμε πασχαλινά καλαθάκια για δώρο στα παιδιά του 1ου Ειδικού Σχολείου.Tα γεμίσαμε με καραμελίτσες και τους τα προσφέραμε.


Διάταξη σε γραμμές και σειρές
Για να καταλάβουμε καλύτερα τη διάταξη σε γραμμές και σειρές, πήγαμε στο αμφιθέατρο του σχολείου μας και καθίσαμε με βάση τις σειρές και τις θέσεις που μας δόθηκαν. Φανταστήκαμε ότι είχαμε πάει να παρακολουθήσουμε θεατρική παράσταση και έπρεπε να καθίσουμε στις σωστές θέσεις, αυτές που αναγράφονταν στο εισιτήριο!


  
Επιστολή προς τον κύριο διευθυντή!!!
Με αφορμή το μάθημα της Γλώσσας Ένα γράμμα για την Ιωάννα, μάθαμε τα μέρη μιας επιστολής, το σχετικό λεξιλόγιο και αποφασίσαμε να δώσουμε μια επιστολή και στον κύριο διευθυντή. Κάθε ομάδα πήρε ένα τμήμα της επιστολής,


στη συνέχεια τα ενώσαμε


 και την παραδώσαμε στον κύριο διευθυντή.
 Αφού τη διάβασε,
 συζήτησε μαζί μας
 και έγραψε μια επιστολή απαντώντας στο αίτημα της δικής μας!
 


Διατροφικά ταξίδια
Η Μυρσ. μάς έφερε το υπέροχο γλυκό νεραντζάκι που έφτιαξε η γιαγιά της (με αφορμή το επαναληπτικό μάθημα της Γλώσσας).
  
Τσολιαδάκια και Αμαλίες!


Η ομάδα μπάσκετ του Απόλλωνα στο σχολείο μας!
Παίχτες από την ομάδα μπάσκετ του Απόλλωνα ήρθαν στο σχολείο μας, μίλησαν μαζί μας και μας έδωσαν αυτόγραφα!



  
Οι ταυτότητές μας!
Μαθαίνοντας το αυ στη Γλώσσα αποφασίσαμε να φτιάξουμε τις δικές μας ταυτότητες. Τις πλαστικοποιήσαμε και με αυτές θα μπορούμε να ταξιδεύουμε ελεύθερα σε όλες τις χώρες της Ε.Ε.

  
Νίτσα, η χελωνίτσα
Επιλέξαμε τη Νίτσα, τη χελωνίτσα σαν μασκότ για το περιβαλλοντικό μας πρόγραμμα...
  
Βάγια, η κουκουβάγια
Αποφασίσαμε ότι στο ταξίδι μας στις χώρες της Ε.Ε. θα μας συνοδεύει η Βάγια, η κουκουβάγια...
  
Ενημέρωση με θέμα τη διατροφή
Ενημερωθήκαμε σε θέματα υγιεινής διατροφής από επισκέπτρια υγείας του Καραμανδάνειου Νοσοκομείου Παίδων. Μάθαμε, συζητήσαμε και λύσαμε τις απορίες μας!
 
Κατασκευή χελώνας σε ομάδες
Χωριστήκαμε σε ομάδες και φτιάξαμε χελώνες Καρέτα Καρέτα.
 
t4e - Τα παιχνίδια μας ενώνουν!
(Iσπανία)
Με το google earth ταξιδέψαμε στην Ισπανία, την εντοπίσαμε στον χάρτη, 
μιλήσαμε για τα χαρακτηριστικά της χώρας και παίξαμε το παιχνίδι "carabin-caraban que miro ya" που αντιστοιχεί στο δικό μας "Στρατιωτάκια ακούνητα, αμίλητα, αγέλαστα.."

t4e - Τα παιχνίδια μας ενώνουν!
(Γαλλία)
Εντοπίσαμε τη Γαλλία στον χάρτη.
Μιλήσαμε για τη χώρα, είπαμε λέξεις στα γαλλικά και παίξαμε το παιχνίδι jeu du mouchoir στο προαύλιο του σχολείου μας (αντιστοιχεί στο δικό μας μαντηλάκι). Επίσης ανακαλύψαμε ότι το ίδιο παιχνίδι παίζεται και σε άλλες χώρες της Ευρώπης.
t4e - Τα παιχνίδια μας ενώνουν!
(Hνωμένο Βασίλειο)
Συμμετέχουμε στο πρόγραμμα t4e. Το θέμα μας θα είναι τα παιχνίδια από άλλες ευρωπαϊκές χώρες. Ξεκινήσαμε από την υδρόγειο σφαίρα, τον παγκόσμιο χάρτη και τον χάρτη της Ευρώπης.
Είδαμε σε βίντεο τον μύθο της Ευρώπης.
Η πρώτη χώρα από την οποία παίξαμε παιχνίδια ήταν το Ηνωμένο Βασίλειο. Το εντοπίσαμε στον χάρτη 
και καλέσαμε την κα Σοφία Θεοδωροπούλου, την εκπαιδευτικό των Αγγλικών του σχολείου μας να μας δείξει πώς παίζουν τα παιδιά στο Ηνωμένο Βασίλειο. Παίξαμε το Red light, green light  και το Ηide and seekΜάλιστα μας βοήθησε να χρησιμοποιήσουμε και τις λέξεις που χρησιμοποιούν τα παιδιά όταν παίζουν τα συγκεκριμένα παιχνίδια.


Με μεγάλη μας έκπληξη διαπιστώσαμε ότι αυτά τα δύο παιχνίδια είναι ίδια με τα παιχνίδια που παίζουμε κι εμείς: αγαλματάκια, ακούνητα, αμίλητα, αγέλαστα...και το κρυφτό.
Παίζω, μαθαίνω και την Καρέτα προστατεύω!
Το ταξίδι της χελώνας μας ξεκίνησε!
Ξεκινήσαμε το περιβαλλοντικό μας πρόγραμμα με θέμα τη χελώνα Καρέτα Καρέτα. Διαβάσαμε την ιστορία:
Bάλαμε στον χάρτη της Ελλάδας χελωνάκια στους χώρους ωοτοκίας της Καρέτα Καρέτα.
 Είδαμε βιντεάκια με: 
*το πώς γεννιούνται τα αυγά και βγαίνουν τα μικρά χελωνάκια  


 *και τους αρχαίους μύθους που σχετίζονται με τη χελώνα.

Ο Γ. μας έφερε πληροφορίες από το διαδίκτυο και η Μαρ. ένα βιβλίο. Τα διαβάσαμε και φτιάξαμε μια ιστορία στο storybird http://storybird.com/books/-6367/?token=gqh4jcwy2r.
Με πλαστικά πιάτα φτιάξαμε χελώνες!

etwinning - Τα παιχνίδια μας ενώνουν!
Τα παιδιά της Β' τάξης του Δ.Σ.Παπαδιάνικων μας έστειλαν βίντεο με τη νεροσφυρίχτρα ή λαλίτσα, ένα παιχνίδι που τα παιδιά παίζουν από την αρχαιότητα. Φέραμε λοιπόν κι εμείς τις λαλίτσες μας και ξεκινήσαμε υπέροχα την ημέρα μας!
 
ΟΥΡΑΝΙΟ ΤΟΞΟ
Μιλήσαμε για το φαινόμενο του ουράνιου τόξου, διαβάσαμε το παραμύθι Το ουράνιο τόξο, μάθαμε τα βασικά χρώματα, τα αναμίξαμε και δημιουργήσαμε το μοβ, το πορτοκαλί και το πράσινο. Με τα χρώματα του ουράνιου τόξου ζωγραφίσαμε και βάλαμε τίτλο στα έργα μας.
Δείτε και τις δημιουργίες της Μαρ,. της Μυρσ. και της Ραφ.


Το βραχιολάκι του Μάρτη - Μαρτιά
Μάρτης αποκαλείται έθιμο στο οποίο ένα βραχιολάκι που αποτελείται από ένα κόκκινο και ένα άσπρο σχοινάκι ή κλωστές που έχουν στριφτεί / πλεχτεί και το οποίο φοριέται την 1η Μαρτίου στην Ελλάδα, την Βουλγαρία (εκεί αποκαλείται Μαρτενίτσα), τη Ρουμανία, την ΠΓΔΜ και τη Μολδαβία.

Ο Μάρτης ή Μαρτιά είναι ένα παμπάλαιο έθιμο, με βαλκανική διασπορά. Πιστεύεται ότι έχει τις ρίζες του στην Αρχαία Ελλάδα, και συγκεκριμένα στα Ελευσίνια Μυστήρια. Οι μύστες των Ελευσίνιων Μυστηρίων έδεναν μια κλωστή, την Κρόκη, στο δεξί τους χέρι και το αριστερό τους πόδι. Από τη 1η ως τις 31 του Μάρτη, τα παιδιά φορούν στον καρπό του χεριού τους ένα βραχιολάκι, φτιαγμένο από στριμμένη άσπρη και κόκκινη κλωστή, τον Μάρτη ή Μαρτιά. Σύμφωνα με τη λαϊκή παράδοση, ο Μάρτης προστατεύει τα πρόσωπα των παιδιών από τον πρώτο ήλιο της Άνοιξης, για να μην καούν. Τον φτιάχνουν την τελευταία μέρα του Φλεβάρη και τον φορούν την πρώτη μέρα του Μάρτη, πριν βγουν από το σπίτι. Σε μερικές περιοχές ο Μάρτης φοριέται στο μεγάλο δάχτυλο του ποδιού σαν δαχτυλίδι για να μην σκοντάφτει ο κάτοχός του. Το βραχιολάκι αυτό το βγάζουν στο τέλος του μήνα, ή το αφήνουν πάνω στις τριανταφυλλιές όταν δουν το πρώτο χελιδόνι, για να τον πάρουν τα πουλιά και να χτίσουν τη φωλιά τους. Το έθιμο του Μάρτη γιορτάζεται ίδιο και απαράλλαχτο στα Σκόπια με την ονομασία Μάρτινκα και στην Αλβανία ως Βερόρε. Οι κάτοικοι των δυο γειτονικών μας χωρών φορούν βραχιόλια από κόκκινη και άσπρη κλωστή για να μην τους «πιάσει» ο ήλιος, τα οποία και βγάζουν στα τέλη του μήνα ή όταν δουν το πρώτο χελιδόνι. Άλλοι πάλι, δένουν τον Μάρτη σε κάποιο καρποφόρο δέντρο, ώστε να του χαρίσουν ανθοφορία, ενώ μερικοί τον τοποθετούν κάτω από μια πέτρα κι αν την επόμενη ημέρα βρουν δίπλα της ένα σκουλήκι, σημαίνει ότι η υπόλοιπη χρονιά θα είναι πολύ καλή. Τηρώντας παραδόσεις και έθιμα αιώνων, οι Βούλγαροι, την πρώτη ημέρα του Μάρτη, φορούν στο πέτο τους στολίδια φτιαγμένα από άσπρες και κόκκινες κλωστές που αποκαλούνται Μαρτενίτσα. Σε ορισμένες περιοχές της Βουλγαρίας, οι κάτοικοι τοποθετούν έξω από τα σπίτια τους ένα κομμάτι κόκκινου υφάσματος για να μην τους «κάψει η γιαγιά Μάρτα» (Μπάμπα Μάρτα, στα βουλγαρικά), που είναι η θηλυκή προσωποποίηση του μήνα Μάρτη. Η Μαρτενίτσα λειτουργεί στη συνείδηση του βουλγαρικού λαού ως φυλαχτό, το οποίο μάλιστα είθισται να προσφέρεται ως δώρο μεταξύ των μελών της οικογένειας, συνοδευόμενο από ευχές για υγεία και ευημερία. Το ασπροκόκκινο στολίδι της 1ης του Μάρτη φέρει στα ρουμανικά την ονομασία Μαρτιζόρ. Η κόκκινη κλωστή συμβολίζει την αγάπη για το ωραίο και η άσπρη την αγνότητα του φυτού χιονόφιλος, που ανθίζει τον Μάρτιο και είναι στενά συνδεδεμένο με αρκετά έθιμα και παραδόσεις της Ρουμανίας. Σύμφωνα με την μυθολογία, ο Θεός - Ήλιος μεταμορφώθηκε σε νεαρό άνδρα και κατέβηκε στη Γη για να πάρει μέρος σε μια γιορτή. Τον απήγαγε, όμως, ένας δράκος, με αποτέλεσμα να χαθεί και να βυθιστεί ο κόσμος στο σκοτάδι. Μια ημέρα ένας νεαρός, μαζί με τους συντρόφους του σκότωσε τον δράκο και απελευθέρωσε τον Ήλιο, φέροντας την άνοιξη. Ο νεαρός έχασε τη ζωή του και το αίμα του -λέει ο μύθος- έβαψε κόκκινο το χιόνι. Από τότε, συνηθίζεται την 1η του Μάρτη όλοι οι νεαροί να πλέκουν το «Μαρτισόρ», με κόκκινη κλωστή που συμβολίζει το αίμα του νεαρού άνδρα και την αγάπη προς τη θυσία και άσπρη που συμβολίζει την αγνότητα. (ΠΗΓΗ: ΒΙΚΙΠΑΙΔΕΙΑ)
Φτιάξαμε κι εμείς τα δικά μας βραχιολάκια!!


 

ΧΑΡΤΑΕΤΟΙ
Διαβάσαμε την ιστορία του χαρταετού, είδαμε βίντεο με κινούμενα σχέδια(https://www.youtube.com/watch?v=RN-wE3m5q8U, https://www.youtube.com/watch?v=2b-4TJ5hgR4), ακούσαμε το τραγούδι του Μ.Θεοδωράκη (https://www.youtube.com/watch?v=pSujHbm-rG8), σχολιάσαμε πίνακες με χαρταετούς και φέραμε στην τάξη χαρταετό φτιαγμένο με παραδοσιακό τρόπο. 
 Φτιάξαμε τους δικούς μας χαρταετούς με γλωσσοπίεστρα.


 
ΚΥΡΑ ΣΑΡΑΚΟΣΤΗ
Μιλήσαμε για την κυρά Σαρακοστή. 
Η αγαπημένη μας Κυρά Σαρακοστή δεν είναι τίποτα άλλο από ένα αυτοσχέδιο ημερολόγιο για να μετράμε τις μέρες της Σαρακοστής.

Συνήθως την φτιάχνουμε με χαρτί. Ζωγραφίζουμε μια γυναίκα με επτά πόδια, με  σταυρωμένα τα χέρια, επειδή προσεύχεται και  χωρίς στόμα ή με ένα μαντηλάκι με το οποίο καλύπτεται το στόμα-επειδή νηστεύει. Στην Κυρά Σαρακοστή δεν σχεδιάζουμε αυτιά. Ξέρετε γιατί; Για να μην ακούει κουτσομπολιά και άσχημα λόγια!!

Κάθε βδομάδα μετά την Καθαρά Δευτέρα κόβουμε ένα ποδαράκι ώσπου να φτάσουμε στην Κυριακή του Πάσχα. Το τελευταίο πόδι το βάζουμε μέσα στο ψωμί του Πάσχα και όποιος το βρει, έχει τύχη. Μοιάζει λίγο με το φλουρί που βάζουμε στην βασιλόπιτα την Πρωτοχρονιά.

Μπορούμε ακόμα να τη φτιάξουμε με ζυμάρι. Ανακατεύουμε αλεύρι, νερό και λίγο αλάτι, απλώνουμε τη ζύμη και με ένα μαχαιράκι της δίνουμε το σχήμα γυναίκας. Πλάθουμε την Κυρά Σαρακοστή σαν να είναι πλαστελίνη, βάζοντας τα χέρια, το πρόσωπο και τα επτά πόδια. Την ψήνουμε στον φούρνο ώσπου να σκληρύνει.
Να και το εικονόλεξο με το ποίημα για την κυρά Σαρακοστή


[%25C2%2591%25C2%259B1.jpg]


[%25C2%2591%25C2%259B2.jpg]
ΠΗΓΗ http://taniamanesi-kourou.blogspot.gr/2014/02/blog-post_6880.html
Ο Παναγιώτης έφερε μια χάρτινη κυρά Σαρακοστή και τη βάλαμε στην τάξη μας.
 Στρώσαμε τραπέζι με νηστίσιμα

   και φτιάξαμε τη δική μας κυρά Σαρακοστή.


Κατασκευή αποκριάτικης μάσκας
Μιλήσαμε για την ιστορία της μάσκας και φτιάξαμε τις δικές μας αποκριάτικες μάσκες!
  
Επίσκεψη στη λουκουμοποιία Σκιαδαρέση
Είδαμε τον τρόπο παρασκευής του παραδοσιακού λουκουμιού και γλυκαθήκαμε τρώγοντας λουκούμια και ξερολούκουμα!



  
Επίσκεψη στην Achaia Clauss
Ξεναγηθήκαμε στους χώρους της ιστορικής οινοποιίας. Εντύπωση μας έκαναν τα μεγάλα βαρέλια του αυτοκρατορικού κελαριού και η υπέροχη θέα της πόλης μας!
  
Επίσκεψη στο καρναβαλικό εργαστήρι του Δήμου.
Επισκεφτήκαμε το καρναβαλικό εργαστήρι του Δήμου Πατρέων και είδαμε από κοντά τον τρόπο κατασκευής των αρμάτων του καρναβαλιού. 
  
ΜΑΣΚΑΡΕΥΤΗΚΑΜΕ!
 
ΤΣΙΚΝΙΣΑΜΕ!!
 
Επίσκεψη σε βιβλιοπωλείο
Επισκεφτήκαμε το βιβλιοπωλείο Πρωτοπορία. Είδαμε τους χώρους του βιβλιοπωλείου, μιλήσαμε για τα είδη των βιβλίων. Μιλήσαμε για τα έθιμα του καρναβαλιού στην Πάτρα, συμπληρώσαμε φύλλα εργασίας (κρυπτόλεξο, κρυμμένο κώδικα) και διαβάσαμε το βιβλίο της Ζ. Σαρή ο Αρλεκίνος.

 
Επίσκεψη στον ιερό ναό Αγίου Ανδρέα

 

Επίσκεψη στο ΠΡΩΤΟ
Πριν την επίσκεψη μιλήσαμε για τη θρεπτική αξία του γάλακτος, διαβάσαμε σχετική ιστορία, βρήκαμε αινίγματα, μιλήσαμε για τις συσκευασίες, είδαμε βίντεο και φτιάξαμε τις δικές μας κούπες για το γάλα μας!
Κατά τη διάρκεια της επίσκεψης ξεναγηθήκαμε στο χημείο και στους χώρους συσκευασίας του γάλακτος. Στο τέλος δοκιμάσαμε σοκολατούχο γάλα!

  
Επικοινωνία μέσω skype με το Δημοτικό Σχολείο Παπαδιάνικων



 3 Iεράρχες
Μιλήσαμε για τους 3 Ιεράρχες με τη βοήθεια της ιστορίας:
Όλοι σήμερα στο σπίτι δεν μπορούν να πιστέψουν στα μάτια τους. Ο Μιχαλάκης διαβάζει.
- Δεν θα βγεις έξω να παίξεις σήμερα Μιχαλάκη; ρώτησε η μητέρα του.
- Θα διαβάσω πρώτα τα μαθήματα μου μανούλα.
-  Δόξα σoι ο θεός! ψιθύρισε η μαμά. Αυτό είναι σωστό θαύμα.
Γιατί ποιος δεν ήξερε τον Μιχαλάκη!! Ήταν ο καπετάν φασαρίας του σπιτιού. Μόλις γύριζε από το σχολείο, αμέσως παιχνίδι. Πού μυαλό για διάβασμα! Και βέβαια δεν ήταν καθόλου καλός μαθητής. Σήμερα όμως τι αλλαγή! Όλοι περίμεναν με περιέργεια να μάθουν τι  συμβαίνει , ώσπου στο τραπέζι ο Μιχαλάκης είπε:
-Θέλετε να σας πω μια ιστορία που άκουσα σήμερα στο σχολείο;
-Και βέβαια, είπαν όλοι. Να την ακούσουμε.
<<Ήταν κάποτε τρεις μαθητές, που σαν αυτούς, δεν υπήρχαν άλλοι, άρχισε να λέει ο Μιχαλάκης. Την ώρα που έπρεπε να διαβάσουν δεν τους ένοιαζε, εάν έξω έπαιζαν τα άλλα τα παιδιά. Δεν τους ένοιαζε αν ο καιρός ήταν όμορφος και οι δρόμοι γεμάτοι κόσμο. Μόνο τα μαθήματά τους ένοιαζαν και η συμπεριφορά τους. Και ήταν πάντα πρώτοι στο σχολείο. Οι συμμαθητές τους τους θαύμαζαν και οι δάσκαλοι τους έλεγαν πως όταν μεγαλώσουν θα γίνουν σπουδαίοι άνθρωποι.
Έτσι πέρασαν ένα ένα τα σχολεία της εποχής τους, ώσπου έγιναν ποια μεγάλοι και σπουδαίοι.
Ο ένας ο Βασίλειος έγινε μεγάλος σοφός ρήτορας και συγγραφέας. Είχε τόσο μεγάλη αγάπη για τους φτωχού, που έχτισε μια μεγάλη πόλη γι αυτούς, γαμάτη ιδρύματα. Αυτή τη πόλη την ονόμασαν <<Βασιλειάδα >>. Και τον Βασίλειο, για τα μεγάλα του έργα, τον έγραψαν στη ιστορία<< Μέγα>>.
Ο δεύτερος ο Γρηγόριος, δίδασκε πάντα το λόγο του θεού. Γι αυτό το ονόμαζαν <<Θεολόγο>>. Ο τρίτος ήταν ο Ιωάννης. Μιλούσε τόσο όμορφα στους ανθρώπους για την πίστη  στο θεό , την αρετή και την αγάπη. Τα λόγια του έμοιαζαν με πολύτιμο χρυσάφι κι έτσι τον ονόμασαν <<Χρυσόστομο>>. Ο Μέγα Βασίλειος έγινε Αρχιεπίσκοπος. Ο Γρ. ο Θεολόγος και ο Ιωάννης ο Χρυσόστομος έγιναν πατριάρχες. Γι΄ αυτό η εκκλησία μας τους λέει με ένα όνομα..<< ΤΡΕΙΣ ΙΕΡΑΡΧΕΣ>>.
Και οι τρεις ΑΓΑΠΟΎΣΑΝ ΠΟΛΥ ΤΟΥΣ ΑΝΘΡΩΠΟΥΣ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΔΙΔΑΞΑΝ Ο,ΤΙ ΕΜΑΘΑΝ.
ΕΓΡΑΨΑΝ ΠΟΛΛΑ ΒΙΒΛΙΑ  ΓΙΑ ΝΑ ΠΑΙΡΝΟΥΜΕ ΚΙ ΕΜΕΙΣ ΤΗ ΣΟΦΙΑ ΤΟΥΣ.
ΕΙΝΑΙ ΟΙ ΠΡΟΣΤΑΤΕΣ ΜΑΣ.
Αυτή την ιστορία μας είπε σήμερα η δασκάλα , είπε ο Μιχαλάκης Κι εγώ πήρα την μεγάλη απόφαση...Να γίνω καλός μαθητής και σωστός άνθρωπος. Και ο Μιχαλάκης τήρησε τα λόγια του.
(πηγή: paixnidokamomataa.blogspot.com/2015/01/3.html)

και διαβάσαμε σοφά λόγια τους στα εικονόλεξα που βρήκαμε στο ιστολόγιο: http://taniamanesi-kourou.blogspot.gr/2013/01/3-3-3.html.
 
Δραματοποίηση παραμυθιού
Διαβάσαμε και δραματοποιήσαμε το παραμύθι της Συννεφένιας.

 
Αρχαιολογικό Μουσείο Πάτρας

  • Πριν την επίσκεψη μάθαμε το σχετικό λεξιλόγιο, συζητήσαμε για σχετικά επαγγέλματα, γράψαμε το όνομά μας χρησιμοποιώντας γράμματα του αρχαίου ελληνικού αλφάβητου, ζωγραφίσαμε τα δικά μας αγάλματα, συναρμολογήσαμε κομμάτια αγγείων, παίξαμε θεατρικό δρώμενο με θέμα: "Mια νύχτα στο μουσείο τα αγάλματα..."  
  • Στο μουσείο: Σχεδιάσαμε μοτίβα σε αγγεία,
ξεναγηθήκαμε στην αίθουσα του ιδιωτικού βίου,
 φωτογραφίσαμε τα εκθέματα για την εργασία μας,
συμμετείχαμε στο εκπαιδευτικό πρόγραμμα: «Κεραμεύς μ’ εποίησεν»  και είχαμε την ευκαιρία να γνωρίσουμε -μέσα από τη μόνιμη συλλογή εκθεμάτων του Αρχαιολογικού Μουσείου Πατρών- τα είδη των αγγείων και τη χρήση τους, τον τρόπο κατασκευής και ψησίματός τους καθώς και τα θέματα διακόσμησής τους στο πέρασμα των αιώνων από τα Μεσοελλαδικά έως και τα Ρωμαϊκά χρόνια και σε άλλες χώρες. 
Στη συνέχεια συμμετείχαμε στο εργαστήρι κατασκευής αγγείων με πηλό, έχοντας ως αφετηρία έμπνευσης τα ίδια τα εκθέματα του Μουσείου.
Στο διάλειμμα παίξαμε Αγαλματάκια ακούνητα, αμίλητα, αγέλαστα,...
Βάλαμε τις εργασίες μας στο ταμπλό του πολιτιστικού προγράμματος.


ΜΠΑΝΑΝΑ
Φρούτο το λένε των αθλητών,

γιατί τους βοηθά,

ενέργεια τους δίνει,

και δυνατή καρδιά.

Είναι η μπανάνα,

που όλους βοηθά,

καλή να ΄χουν διάθεση

και αγάπη στην καρδιά.

Και αν θέλεις φίλε

Ναχεις μυαλό πολύ γερό,

μπανάνα πάντα να ΄χεις!
ΠΗΓΗ  http://blogs.sch.gr/40nipath/2013/11/14/






Η πόρτα της τάξης μας στολισμένη αποκριάτικα!


 
Συγκεντρώνουμε πλαστικά καπάκια!
Συμμετέχουμε στη δράση του σχολείου μας για να συγκεντρωθούν πλαστικά καπάκια!

  

ΑΒΓΟΜΑΧΙΕΣ
Διαβάσαμε μια ιστορία για τη θρεπτική αξία του αβγού, βρήκαμε τις απαντήσεις σε αινίγματα και παίξαμε...αβγομαχίες! (ένα παιχνίδι ιδιαίτερα δύσκολο, γιατί χρειαζόταν να είμαστε πολύ προσεκτικοί και απόλυτα συγκεντρωμένοι)



 

Χάραξη γραμμής και όργανα γυμναστικής!
Μάθαμε να χαράσουμε ευθείες με τη βοήθεια οργάνων γυμναστικής.

ΠΗΓΗ http://taksiasterati.blogspot.gr

Επίσκεψη στην κουλουροποιία ΑΚΜΗ
  • Πριν την επίσκεψη μας μιλήσαμε για τo σιτάρι, τα στάχυα, το αλεύρι, διαβάσαμε σχετική ιστορία, τη δραματοποιήσαμε και βρήκαμε αινίγματα. Φτιάξαμε τα μπισκοτόσπιτα και τα μπισκοτόπαιδα  της αλφαβήτας και ταιριάξαμε κεφαλαία και μικρά γράμματα.



ΠΗΓΗ  http://edonipiagogeio.blogspot.gr/2015/01/blog-post.html
  • Ξεναγηθήκαμε στις εγκαταστάσεις της κουλουροποιίας ΑΚΜΗ, παρακολουθήσαμε τα στάδια παραγωγής κριτσινιών και μπισκότων. 
 
  • Φτιάξαμε κι εμείς τα δικά μας κριτσίνια (φτιάξαμε τα γράμματα της αλφαβήτας) και μπισκότα με σοκολάτα. 

 
Kλόουν από πλαστικά πιατάκια!
Το τραγούδι του κλόουν

Στίχοι,Μουσική Γιώργος Μαρίνος

Δεν έχεις που να κοιμηθείς,δανείσου το παπούτσι μου δεν έχεις πού να ζεσταθείς,δανείσου την καρδιά μου


Δεν έχεις πού να πιεις νερό,ξεδίψασε στο δάκρυ μου


δεν έχεις πού να ονειρευτείς,δανείσου τα όνειρα μου 
Κρύβω βαθιά στις τσέπες μου,δυο ψίχουλα ψωμί,
κρύβω τον ήλιο, τα πουλιά,κι ένα άσπρο γιασεμί


Κι όλα θα γίνουν αύριο,καρβέλια, χρώματα


για να χορτάσουν των παιδιών,μάτια και στόματα...
 

 Ας κρατήσουμε τις αποστάσεις!
Για όσους δυσκολεύονται να κρατήσουν τις αποστάσεις ανάμεσα στις λέξεις φτιάξαμε ένα βοηθητικό χεράκι!


πηγή http://hkuriaataxia.blogspot.gr/2014/12/blog-post_18.html

Υποδεχτήκαμε το 2015
Μάθαμε να γράφουμε το 2015 με φύλλα και το φτιάξαμε με καπάκια από μπουκάλια, μοιραστήκαμε τις στιγμές που μας έκαναν ευτυχισμένους, ζωγραφίσαμε τα δώρα που πήραμε και δώσαμε. Είδαμε το βίντεο Αν... η αλφαβήτα ήταν ευχές... κάθε γράμμα θα ήταν μια ευχή και είπαμε τις δικές μας ευχές!



 

Xριστουγεννιάτικο θεατρικό δρώμενο
 Στη χριστουγεννιάτικη γιορτή του σχολείου μας παρουσιάσαμε θεατρικό δρώμενο με θέμα τα κάλαντα και τα έθιμα σε διάφορα μέρη της πατρίδας μας. 



 
ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΩΔΕΙΟ ΠΑΤΡΑΣ
Συμμετείχαμε στο εκπαιδευτικό πρόγραμμα του Δημοτικού Ωδείου Πάτρας. Μάθαμε για τα διάφορα μουσικά όργανα:
τα έγχορδα
τα κρουστά
και τα πνευστά



 Aκούσαμε μουσικά κομμάτια και μας δόθηκε η ευκαιρία να δοκιμάσουμε να παίξουμε μερικά όργανα!

 ΘΕΑΤΡΟ ΣΚΙΩΝ
Βρήκαμε πληροφορίες για το Θέατρο Σκιών και για τον Καραγκιόζη. Παρακολουθήσαμε βίντεο με Θέατρο Σκιών, Μαύρο Θέατρο και παρουσιάσεις ppt με τις φιγούρες του Καραγκιόζη (και αυτή που μας έστειλε η Α' τάξη από τα Παπαδιάνικα). Παίξαμε με τις σκιές στο κουκλοθέατρο,


φτιάξαμε φιγούρες Καραγκιόζη
και επισκεφτήκαμε τον φανταστικό καλλιτεχνικό χώρο Περί Σκιών. Εκεί ο καραγκιοζοπαίχτης Πατρινός Χρ. μας παρουσίασε τις φιγούρες, τα υλικά και τον τρόπο κατασκευής τους. Παρακουλουθήσαμε και παράσταση Καραγκιόζη και το καταχαρήκαμε!
 
 
Συνεργασία μέσω etwinning με το 6θέσιο Δημοτικό Σχολείο Παπαδιάνικων
Γνωριστήκαμε με τους μαθητές των Α', Β' και Γ' τάξεων του 6θέσου Δημοτικού Σχολείου Παπαδιάνικων μέσω ppt που μας έστειλαν. Τους παρουσιαστήκαμε κι εμείς με ένα βιντεάκι:
 
και τους στείλαμε ημερολόγια και κάρτα με τις ευχές μας!



 Ημερολόγια

Στολίσαμε την τάξη μας!


 
Ta χριστουγεννιάτικα στολίδια μας!





 
ΕΠΙΣΚΕΨΗ ΣΤΟ 1ο ΕΙΔΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ
ΠΑΓΚΟΣΜΙΑ ΗΜΕΡΑ ΑΤΟΜΩΝ ΜΕ ΕΙΔΙΚΕΣ ΑΝΑΓΚΕΣ
Την παγκόσμια ημέρα για άτομα με ειδικές ανάγκες βρεθήκαμε στο φιλόξενο 1ο Ειδικό Σχολείο. Μας ενημέρωσε η διευθύντρια του σχολείου,
 παίξαμε παιχνίδια γνωριμίας,
 φτιάξαμε σοκολοτάκια,
κάναμε διάλειμμα στην αυλή,
υπέροχες κατασκευές,
και διαβάσαμε χριστουγεννιάτικη ιστορία.

 
Χριστουγεννιάτικες κάρτες
Η Μ. έφτιαξε και μας έδωσε χριστουγεννιάτικες κάρτες με ευχές και εμείς ζωγραφίσαμε τα δώρα που θέλουμε να μας φέρει ο Άγιος Βασίλης.

  
Αντίστροφη μέτρηση για τις χριστουγεννιάτικες διακοπές
Αρχίσαμε να μετράμε αντίστροφα για τις χριστουγεννιάτικες διακοπές και κάθε μέρα θα διαβάζουμε ένα χριστουγεννιάτικο παραμύθι ή ιστορία.

πηγή http://ideesgiadaskalous.blogspot.gr/search/label/%CE%A7%CF%81%CE%B9%CF%83%CF%84%CE%BF%CF%8D%CE%B3%CE%B5%CE%BD%CE%BD%CE%B1

 

Άγιος Βασίλης από πλαστικό ποτήρι
 
ΣΩΜΑΤΙΚΗ ΥΓΙΕΙΝΗ
Νοσηλεύτριες από το Καραμανδάνειο Νοσοκομείο Παίδων μας ενημέρωσαν για τη σωματική υγιεινή. Μάθαμε πόσο σημαντικό είναι για την υγεία μας η τήρηση των κανόνων ατομικής υγιεινής. Κάναμε μια μικρή έρευνα για τις καθημερινές μας συνήθειες και διαπιστώσαμε τι κάνουμε σωστά και τι λάθος. 
 
Επίσκεψη στο μουσείο λαϊκής τέχνης του Δήμου Πατρέων
Πριν την επίσκεψη αυτή φέραμε στην τάξη τις συλλογές μας
και συζητήσαμε για τα εκθέματα ενός μουσείου και τα είδη των μουσείων. Είδαμε το βίντεο Ο μικρός Νικόλας στο μουσείο, παρουσίαση ppt με τους κανόνες συμπεριφοράς μέσα σε ένα μουσείο και ακούσαμε το τραγούδι Μες στο μουσείο (Λιλιπούπολη) βλέποντας εικόνες από το μουσείο της Ακρόπολης. Διαβάσαμε πληροφορίες για το Παλαιό Δημοτικό Νοσοκομείο της Πάτρας όπου στεγάζεται σήμερα το μουσείο και για τον ιστορικό ναό του Παντοκράτορα που βρίσκεται εκεί κοντά.
 Κατά τη διάρκεια της επίσκεψης ξεναγηθήκαμε στους χώρους του μουσείου.
Γίναμε μικροί φωτογράφοι και  φωτογραφίσαμε τα εκθέματα του μουσείου για να τα παρουσιάσουμε στη γραμμή του χρόνου.
 Όταν τελείωσε η ξενάγηση, ξεκουραστήκαμε την αυλή, επισκεφτήκαμε τον ιερό ναό Παντοκράτορα,

ζωγραφίσαμε μάνταλα στην είσοδο του μουσείου,

 τα κολλήσαμε σε πλαστικά πιάτα και φτιάξαμε καδράκια.

 
Η κυρία Αταξία και η κυρία Ευγένεια
Μια μέρα στην τάξη μας ήρθε η κυρία Αταξία και τα έκανε όλα άνω κάτω.
  Αποφασίσαμε ότι δε θέλαμε να έχει αυτή την εικόνα η τάξη μας και καλέσαμε την κυρία Ευγένεια. Διαβάσαμε το παραμύθι Η νεράιδα Ευγένεια, το δραματοποιήσαμε και μάθαμε να μιλάμε ευγενικά. Από τότε η κυρία Ευγένεια εγκαταστάθηκε στην τάξη μας!

Άγιος Ανδρέας, ο πολιούχος της πόλης μας

 
Λαχνίσματα
Τα λαχνίσματα ή κληρωσιές ονομάζονται παιδικά κυρίως τραγούδια που λέγονται πριν την έναρξη ομαδικών παιχνιδιών όπως το κρυφτό, προκειμένου να καθορισθεί με κλήρο είτε ο πρώτος, είτε ο τελευταίος από τον οποίο θ΄ αρχίσει το παιχνίδι. Συνήθως τον κλήρο αποτελεί η τελευταία συλλαβή των τραγουδιών αυτών. Στα τραγούδια μπορεί να υπάρχουν και ερωτοαποκρίσεις, οπότε από τις συλλαβές αυτών καθίσταται πιο δύσκολο να βρεθεί εκ των προτέρων σε ποιον θα τύχει η τελευταία συλλαβή (πηγή: Bικιπαίδεια). Στην τάξη μας συζητήσαμε για τα λαχνίσματα που λέμε στα παιχνίδια μας και ανακαλύψαμε ότι είναι ίδια με αυτά που οι γονείς μας έλεγαν όταν ήταν παιδιά. Συγκεντρώσαμε μερικά λαχνίσματα σε ένα μικρό βιβλιαράκι και προσπαθήσαμε να παίξουμε με αυτά.


Το παπί
Διαβάσαμε, είδαμε σε βίντεο, τραγουδήσαμε και δραματοποιήσαμε το ποίημα Το παπί...
Λεξούλες στον μαγνητικό πίνακα






Το μαγαζάκι μας! 
  • Συγκεντρώσαμε συσκευασίες από διάφορα προϊόντα και συζητήσαμε για την υγιεινή διατροφή.
  • Διαμορφώσαμε τον χώρο για το μαγαζάκι μας και φέραμε και ταμειακές μηχανές. 
  •  Επισκεφτήκαμε το κυλικείο του σχολείου μας και η κα Ειρήνη μας ενημέρωσε για τις τιμές των προϊόντων, τον τιμοκατάλογο, την έκδοση αποδείξεων κ.α.

  • Στη συνέχεια μας βοήθησε να βάλουμε τιμές και στα δικά μας
    προϊόντα.
  • Το μαγαζάκι μας ήταν έτοιμο να λειτουργήσει. Χωριστήκαμε σε δυάδες. Σε κάθε δυάδα ο ένας θα ήταν ο μαγαζάτορας και ο άλλος ο πελάτης. Ο μαγαζάτορας ήταν υποχρεωμένος να δίνει απόδειξη. Έτσι εξασκηθήκαμε στην κάθετη πρόσθεση.  Χρησιμοποιήσαμε πάνινες σακούλες. Είχαμε τονίσει τι προκαλεί η χρήση πλαστικού στο περιβάλλον, στον άνθρωπο και στα ζώα. 



















Διατροφικά ταξίδια: πυραμίδα της διατροφής με το νηπιαγωγείο
Τα παιδιά του νηπιαγωγείου ήρθαν στην τάξη μας, μας έφεραν την πυραμίδα της διατροφής και την βάλαμε στο ταμπλό μας.













Στη συνέχεια φτιάξαμε μαζί τους τρισδιάστατες πυραμίδες!


Eνώνω συλλαβούλες και φτιάχνω λεξούλες...
Γράψαμε συλλαβές σε χαρτάκια και τα στερεώσαμε σε γλωσσοπίεστρα. 
Χωριστήκαμε σε 2 ομάδες και προσπαθήσαμε να σχηματίσουμε λέξεις με αυτές τις συλλαβές.



Η φάλαινα που τρώει αριθμούς...
 
πηγή http://taksiasterati.blogspot.gr/
 
Τα βιβλία των γραμμάτων
Φτιάξαμε βιβλίο για καθένα από τα γράμματα που έχουμε μάθει μέχρι σήμερα, γράψαμε λεξούλες
 και τα τοποθετήσαμε στη βιβλιοθήκη μας.
 
Το κουτί των λέξεων
Το κουτί των λέξεων ήρθε στην τάξη μας γεμάτο λεξούλες. Το κάθε παιδί πήρε μια λέξη μέσα από το κουτί, τη διάβασε, έφτιαξε με αυτή μια πρόταση και την παρουσίασε στους υπόλοιπους.
 
πηγή http://paidagwgos.blogspot.gr/2014/01/blog-post_8.html  
 
Φθινοπωρινό δέντρο με τα ονόματά μας

Ενημέρωση από φιλοζωικό σωματείο
Τα παιδιά και η δασκάλα της Ε1 μας κάλεσαν στην τους να μάθουμε για τους φίλους μας τα ζώα. Οι εθελόντριες του φιλοζωικού σωματείου Τετράποδος Σαμάνος μας ενημέρωσαν για τα αδέσποτα ζώα και τόνισαν πόσο σημαντικό είναι να φροντίζουμε τα ζώα που έχουμε και να είμαστε υπεύθυνοι γι'αυτά!

 
Διατροφικά ταξίδια με το νηπιαγωγείο!
Τα παιδιά του νηπιαγωγείου ήρθαν στην τάξη μας και μας προσέφεραν ψωμάκια με μέλι ή μαρμελάδα και φρούτα. Απολαμβάνοντας το κέρασμά τους, είδαμε μαζί βιντεάκια με τα τα τραγούδια: Πρωινό και Τόσο λάθος διατροφή!
 

Διατροφικά ταξίδια: Ta φρούτα μας!
  
Διατροφικά ταξίδια: Η σαλάτα μας!

Tάσος, το σαλιγκάρι!
 
31 ΟΚΤΩΒΡΗ - ΗΜΕΡΑ ΑΠΟΤΑΜΙΕΥΣΗΣ
 Διαβάσαμε τα βιβλία: Η Τσεπούλα και ο Κουμπαράκος, Αν κάθε μέρα... Συζητήσαμε για την αποταμίευση, φέραμε στην τάξη κουμπαράδες, φανταστήκαμε και ζωγραφίσαμε τους δικούς μας. Με την τεχνική φροτάζ γεμίσαμε με κέρματα τους κουμπαράδες μας!

ΓΡΑΜΜΑΤΑ
Γράψαμε γράμματα στον πίνακα, στο χαρτί, στον αέρα και τα σχηματίσαμε
με πλαστελίνη
  στο αλεύρι
με σύρματα πίπας
με καλαμάκια
με τα σώματά μας

28 ΟΚΤΩΒΡΙΟΥ 1940
Παρακολουθήσαμε βίντεο με το χρονικό της επετείου, ακούσαμε τραγούδια, είδαμε ppt με πρωτοσέλιδα εφημερίδων της εποχής, εντοπίσαμε στον χάρτη τις εμπλεκόμενες χώρες, μιλήσαμε για τον εθνικό ύμνο και τη σημαία μας. Συζητήσαμε τις επιπτώσεις του πολέμου στις ζωές των ανθρώπων και ήταν μεγάλη η έκπληξή μας όταν διαβάσαμε πόσες ανθρώπινες ζωές χάθηκαν από κάθε χώρα κατά τον Β' Παγκόσμιο Πόλεμο. Αποφασίσαμε να φτιάξουμε το περιστέρι της ειρήνης και να ζωγραφίσουμε τη λέξη ΟΧΙ στον πόλεμο.


 ΠΗΓΗ http://anthipatsouri.wordpress.com

ΟΙ ΠΡΩΤΕΣ ΜΑΣ ΛΕΞΟΥΛΕΣ ΠΑΝΕ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ!
Αφού μάθαμε τα πρώτα γραμματάκια, τις πρώτες συλλαβούλες και τις πρώτες μας λεξούλες, αποφασίσαμε να επισκεφτούμε τους φίλους μας στο νηπιαγωγείο και να τους τα παρουσιάσουμε. Φτιάξαμε μια κάρτα-παπί με τις λέξεις και τα ονόματά μας και τους τη δώσαμε! 


ΚΟΥΚΟΥΒΑΓΙΕΣ ΑΠΟ ΡΟΛΟ ΥΓΕΙΑΣ

ΠΗΓΗ http://nikoybasilikh.blogspot.gr/2013/11/blog-post_20.html?spref=fb


 
ΜΕΤΡΑΜΕ ΩΣ ΤΟ 10
 


Ο, Η, ΤΟ

ΠΗΓΗ: http://www.protaki.gr/ 


OI ΠΡΩΤΕΣ ΜΑΣ ΛΕΞΟΥΛΕΣ ΜΕ ΚΑΠΑΚΙΑ!


 


ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ Ο ΑΡΗΣ;
Ο Άρης βρίσκεται σε μια παραλία. Δημιουργήσαμε κι εμείς μια στην τάξη μας σαν κι αυτή που υπάρχει στο βιβλίο μας ...

 

ΚΑΡΤΑ ΠΑΠΙ
Μάθαμε να γράφουμε τη λέξη παπί. Φτιάξαμε μια κάρτα παπάκι.

6η ΟΚΤΩΒΡΗ
ΗΜΕΡΑ ΣΧΟΛΙΚΟΥ ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΥ
ΟΛΟΙ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΟΙ, ΟΛΟΙ ΙΣΟΙ!
Διαβάσαμε το βιβλίο Ο Τριγωνοψαρούλης  του Βαγγέλη Ηλιόπουλου, φτιάξαμε τους δικούς μας Τριγωνοψαρούληδες
 
και να το ποιηματάκι που σκεφτήκαμε:
Τον Τριγωνοψαρούλη τον κορόιδευαν πολλοί
μα αυτός τους σώζει στη στιγμή!
Τεμπέλη τον έλεγαν,
παρέα δεν τον έκαναν!
Ο Τριγωνοψαρούλης όμως
ήταν έξυπνος πολύ
και στον κίνδυνο γενναίος,
χωρίς φόβο στην ψυχή!
Συμμετείχαμε στις εκδηλώσεις του σχολείου μας και μοιραστήκαμε τους μαζί το σύνθημά μας:
Πρέπει πάντα να έχουμε στο νου ότι:
Είμαστε όλοι μας μοναδικοί και διαφορετικοί!


ΜΟΜΠΙΛΕ ΜΕ ΟΜΠΡΕΛΙΤΣΕΣ
ΠΗΓΗ:



MAΘΑΙΝΟΥΜΕ ΤΑ ΣΧΗΜΑΤΑ...

Ο ΠΑΡΑΛΛΗΛΟΓΡΑΜΜΟΥΛΗΣ

Ο ΤΡΙΓΩΝΟΥΛΗΣ
 Ο ΚΥΚΛΟΥΛΗΣ
 Ο ΤΕΤΡΑΓΩΝΟΥΛΗΣ



ΜΙΑ ΓΙΡΛΑΝΤΑ ΣΤΗΝ ΠΟΡΤΑ ΜΑΣ ΓΙΑ ΤΟ ΚΑΛΩΣΟΡΙΣΜΑ!
ΠΗΓΗ: http://paixnidokamomataa.blogspot.gr/2013/09/1.html



ΓΝΩΡΙΣΑΜΕ ΤΟΥΣ ΧΩΡΟΥΣ ΤΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ ΜΑΣ




ΕΠΙΣΚΕΦΤΗΚΑΜΕ ΤΟ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ



ΓΙΑ ΜΙΑ ΓΛΥΚΙΑ ΑΡΧΗ...
ΚΑΡΤΕΣ ΚΕΚΑΚΙΑ


ΠΗΓΗ: http://paixnidokamomataa.blogspot.gr/2014/09/cupcakes.html
 

TO ΣΕΝΤΟΥΚΙ ΜΕ ΤΑ ΣΧΟΛΙΚΑ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΑ

  

MOΛΥΒΙΑ ΜΕ ΓΛΩΣΣΟΠΙΕΣΤΡΑ

ΠΗΓΗ: http://ideesgiadaskalous.blogspot.gr/2014/09/molubakia-apo-glossopiestra.html 

 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου